Genesys і Miratech отримали визнання за досконалість у стратегічному партнерстві

XX жовтня 2022 р., Нью-Йорк. Міратех, глобальна організація з надання ІТ-послуг і консалтингу, рада повідомити, що IAOP®, Міжнародна асоціація професіоналів глобального аутсорсингу, відзначила її за відмінні досягнення у стратегічному партнерстві за співпрацю з Genesys.

2022 Global Outsourcing 100 відзначає найкращих у світі постачальників послуг аутсорсингу та консультантів. Цей список базується на отриманих заявках; Оцінка базується на строгій методології підрахунку балів, яка включає неупереджений огляд незалежною комісією членів клієнтів IAOP, які мають великий досвід у виборі постачальників аутсорсингових послуг і радників для своїх організацій.

«Справжня співпраця є важливою для будь-якого успішного партнерства», — сказала Дебі Гемілл, CEO IAOP. «Ми бачимо це щороку в наших Global Outsourcing 100 заявниках, які долучають свої досягнення у стратегічне партнерство. У зв’язку з цим IAOP ізму задоволенням вітає компанію Міратех як лауреата нагороди «Досконалість у стратегічному партнерстві 2022».

Стратегічне партнерство Genesys і Miratech, створене понад 20 років тому.

Міратех вперше співпрацював з Genesys у 2000 році як зовнішній постачальник інженерних послуг із великим досвідом контакт-центру. Міратех було залучено, щоб допомогти прискорити розробку своїх продуктів і час виходу на ринок. Партнерство стало конкурентоспроможною перевагою для Genesys – за останні два десятиліття воно розширилося, включивши підтримку багатьох продуктів і навіть надання послуг клієнтам, а також послуги з впровадження та конфігурації для кращої підтримки організації професійних послуг Genesys. Сьогодні Miratech є одним із ключових партнерів Genesys із понад 300 відданими інженерами та консультантами, які підтримують деякі з найбільших впровадження Genesys у всьому світі.

Міратех пишається тією роллю, яку він відіграв у забезпеченні того, щоб Genesys незмінно входив до магічного квадранта Gartner протягом багатьох років, і особливо пишається розміщенням їх останнього контакт-центру як сервісу, що ілюструє їхню неперевершену здатність до виконання.

Gartner, серпень 2021 р. Магічний квадрант для контакт-центру як послуги.

Уклавши стратегічне партнерство з Miratech у 2000 році, Miratech першим почав розробку та створення основних елементів платформи Genesys PureEngage. Компанія Miratech допомогла Genesys пришвидшити інновації та допомогти очолити еру CX та впровадження цифрових технологій протягом останніх 20 років як визнаний лідер Gartner. Продукти Genesys розвивалися, щоб задовольнити найвибагливіші потреби наших клієнтів, забезпечувати винятковий досвід клієнтів і залишатися попереду конкурентів; багато з яких було створено та виконано завдяки досвіду Miratech у сфері проектування, розробки та доставки», — прокоментував Кен Арчер, керівник глобальних каналів і керівник відділу продажів у світових каналах компанії Genesys.

«Для нас велика честь отримати визнання за наше стратегічне партнерство з Genesys», — сказав Метью Ейнсворт, CRO Miratech. «Це партнерство розвивалося протягом останніх 20 років – тісно співпрацюючи, ми змогли створити неперевершену технологічну платформу, підкріплену інноваційною підтримкою та трансформаційними послугами, які забезпечують виняткову цінність для клієнтів Genesys на кожному кроці».

 

Повний список визнаних організацій доступний на сайті iaop.org

 

Контакти для медіа

Тел.: +1212 858 7600

e-mail: marketing@miratechgroup.com

 

Про Miratech

Miratech — провідний постачальник технологічних послуг нового покоління, який допомагає підприємцям-візіонерам змінювати світ шляхом прискорення інновацій та технологічного розвитку. Маючи понад 700 співробітників у 25 країнах, Miratech надає ІТ-послуги та консалтингові послуги, які об’єднують глобальну цифрову трансформацію компаній та інновації стартапів. З моменту свого заснування в 1989 році Miratech є надійним партнером для великих і середніх компаній. Ми створюємо технології, які допомагають нашим клієнтам ще більше покращувати бізнес. Наша культура невпинної продуктивності дозволяє Miratech успішно виконувати більш ніж 99% завдань, досягаючи або перевищуючи обсяг, випереджуючи графік і  межах бюджету. Для отримання додаткової інформації: miratechgroup.com

 

Про Genesys

Щороку Genesys® оркеструє мільярдами customer experience процесів для організацій у понад 100 країнах. Завдяки Cloud та AI, наша технологія об’єднує кожний клієнтський досвід в маркетингу, продажах і обслуговуванні в будь-якому каналі, а також покращує employee experiences. Genesys запровадив Experience як Service℠, щоб організації будь-якого розміру могли надавати повноцінну персоналізацію в повному обсязі, взаємодіяти з емпатією та підтримувати довіру та лояльність клієнтів.

 

Про IAOP

IAOP — це всесвітня асоціація, яка об’єднує клієнтів, постачальників і консультантів у спільному, заснованому на знаннях середовищі для сприяння професійному та організаційному розвитку, визнанню, сертифікації та досконалості в покращенні моделей бізнес-послуг і результатів. Наші учасники та філії по всьому світу беруть участь у конференціях IAOP, навчаються на зустрічах представництв IAOP, проходять навчання та сертифікацію на курсах і семінарах IAOP, а також підключаються через соціальні медіа IAOP, і все це з однією метою: покращити бізнес-результати. Незалежно від того, чи є ви клієнтом, постачальником чи консультантом, новачком у бізнес-моделях співпраці, як-от аутсорсинг, чи досвідченим професіоналом, IAOP зв’язує вас і вашу організацію з нашою зростаючою глобальною спільнотою та ресурсами, які вам потрібні для отримання результатів, на які заслуговує та вимагає ваша компанія. Відвідайте iaop.org

Ready for Success?
Let Relentless Performance Work for You! contact us

Ready for Success?

Let Relentless Performance Work for You!