Керівництво

Серед наших керівників є провідні інженери та вчені. Міратех завжди прагнув працювати з найяскравішими талантами індустрії – з самого початку, коли розпочинав як невелика компанія, і зараз, коли вже став великою організацією зі співробітниками у багатьох країнах світу.

Члени Правління
Браєн Бьонді
Non-Executive Director, Advisory Board Member

Браєн Бьонді став членом правління в 2016 році. Він є сертифікованим аудитором (CPA), який отримав ступінь бакалавра в галузі управління бізнесом, а згодом – ступінь MBA за тією ж спеціальністю. Беззаперечний інноваційний лідер, Браєн мешкає у США та має великий досвід у галузі фінансів, управління та підприємництва. Наразі він має більш ніж 25-річний досвід управління бізнесом, і останні 12 років працює як генеральний директор, виконавчий директор та президент.

Стюарт Кріст
Non-Executive Director, Advisory Board Member

Стюарт Кріст став членом правління у 2013 році і є керівником з розвитку бізнесу Міратех в Північній Америці. Він має більш ніж 30-річний досвід у розвитку бізнесу та менеджменту, і займається, перш за все, підтримкою корпоративного керівництва у виконанні стратегій розвитку Міратех на американських ринках. Стюарт також є головою філій Вашингтону та Балтимору Світової організації президентів (WPO) та випускником Організації молодих президентів (YPO). Стюарт також має ступінь бакалавра з електротехніки та ступінь магістра з бізнес-адміністрування (Фінанси).

Ерік Енцерот
Non-Executive Director, Advisory Board Member

Ерік Енцерот – досвідчений керівник, що має 30-річний досвід роботи. У 2004-2017 роках пан Енцерот працював у Genesys (світовий лідер у галузі програмного забезпечення для Customer Experience) старшим віце-президентом зі зв’язків з глобальними клієнтами та старшим віце-президентом з продаж у Америці. До Genesys пан Енцерот обіймав ключові посади з продаж та операцій в Sprint, Unisys, Informix та CommerceQuest/ICG.

Пан Енцерот отримав ступінь бакалавра з бухгалтерського обліку у 1981 році та ступінь MBA в університеті Авіла у 1987 році.

Валерій Куций
Виконавчий Директор, Голова Правління

Валерій Куций є магістром в галузі прикладної математики та Executive MBA. Він почав роботу у Міратех з 1998 році як програміст. Блискуча кар’єра привела його на посаду генерального директора 1 січня 2008 року. Валерій також є членом Метро Нью-Йоркської філії Світової Організації Президентів (WPO). У 2017 році він закінчив освітню програму Гарвардської бізнес-школи Executive Education for Leading Global Businesses.

Фелікс Марон
Non-Executive Director, Advisory Board Member

Фелікс Марон став членом ради в 2014 році. Він має більш ніж 20-річний досвід роботи в галузі фінансів та керівництва, зараз є виконавчим директором та членом правління Abraxas Informatik AG – швейцарської компанії з інформаційних технологій, що пропонує широкий спектр послуг для органів державного управління. Марон має сертифікат з бухгалтерської справи та керування і завершив програму з менеджменту та керівництва.

Микола Роєнко
Виконавчий Директор, Член Правління

Після надзвичайно успішної 10-річної академічної кар’єри в IT, у 1989 році Микола заснував Міратех та зробив компанію лідером в області інформаційних технологій з кваліфікованим персоналом і міжнародними проектами та представництвом. Він працював генеральним директором Міратех до грудня 1999 року.

Виконавче Керівництво
Валерій Куций
Головний Виконавчий Директор

Валерій Куций є магістром в галузі прикладної математики та Executive MBA. Він приєднався до Міратех у 1998 році як програміст. Блискуча кар’єра привела його на посаду генерального директора 1 січня 2008 року. Валерій також є членом Метро Нью-Йоркської філії Світової Організації Президентів (WPO). У 2017 році він закінчив освітню програму Гарвардської бізнес-школи Executive Education for Leading Global Businesses.

Микола Роєнко
Президент

Після надзвичайно успішної 10-річної академічної кар’єри в IT, у 1989 році Микола заснував Міратех та зробив компанію лідером в області інформаційних технологій з кваліфікованим персоналом і міжнародними проектами та представництвом. Він працював генеральним директором Міратех до грудня 1999 року.

Майкл Сміт
Головний Директор з Маркетингу

Майкл є беззаперечним інноватором та лідером, і його робота зосереджена на брендингу та позиціонуванні продуктів і послуг у галузі високих технологій, охорони здоров’я, фінансових послуг, роздрібної торгівлі, виробництва та сфери послуг. Його основна увага приділяється створенню частки ринку Міратех завдяки довгостроковому стратегічному брендингу, що підтримується спадщиною компанії, її сильними сторонами та міжнародною спільнотою партнерів. Як експерт у галузі інтерактивного розвитку, соціальних мереж та інтернет-маркетингових моделей, він розробив онлайн-стратегії для ключових брендів, таких як Canon і ADP. Майкл обіймав різні керівні посади Світової організації президентів (WPO). Він особливо пишається керівництвом Stewards of Change™, бізнесом із соціальною місією: допомагати установам, які надають послуги, у досягнення мети масштабних соціальних змін та вдосконалення результатів для дітей та сімей, для яких вони працюють.

Сергій Резніченко
Senior Vice-President, Global Delivery

Сергій Резніченко має освіту в галузі інженерії та економіки та працював в іншій ІТ-компанії, перш ніж приєднатися до Міратех у липні 2005 року як керівник проекту. Він продовжував просуватися по кар’єрних сходах, працюючи директором Департаменту з управління проектами з 2008 року, і був призначений віце-президентом з Service Delivery в 2010 році.

Ігор Гольденберг
Senior Vice-President, Business Development

Ігор має ступінь магістра наук і володіє багатим досвідом управління компаніями з розробки програмного забезпеченням, стратегічного планування, управління проектами, ІТ-консалтингу та реінжинірингу бізнес-процесів. Він почав працювати у Міратех у грудні 2005 року як старший керівник проектів. Він продовжував просуватися у компанії, ставши віце-президентом Engineering в 2007 році, а згодом і віце-президентом Product and Program Management у 2010 році. До Міратех Ігор працював технічним директором та Chief Technical Officer у 2001-2005 роках.

Олена Кофанова
Старший віце-президент, Фінанси

Олена Кофанова має ступінь бакалавра з індустріального бухгалтерського обліку та обіймала різні керівні посади провідних світових брендів, таких як Adidas, Arthur Andersen, Hudson Global Resources, Kimberly-Clark та Oriflame. Маючи більш ніж 20-річний досвід у галузі фінансів та аудиту, Олена є провідним  професіоналом з бухгалтерського обліку, аналізу та оптимізації грошових потоків, бюджетування, прогнозування та управління KPI, аудиту відповідності SOX та IFRS. Вона почала працювати у Міратех у червні 2012 року як фінансовий менеджер, а у 2015 році обійняла посаду віце-президента з фінансів.

Ольга Скидан
Старший віце-президент, Global Sourcing

Ольга Скидан має ступінь магістра у галузі автоматики та комп’ютерних систем управління, Executive MBA та доктора філософії з математичного моделювання. У 1998 році вона розпочала свою кар’єру в галузі інформаційних технологій у компанії з розробки продуктів, а в 2006 році стала генеральним директором компанії. В 2014 році вона приєдналася до компанії Міратех в якості віце-президента з розвитку бізнесу в галузі телекомунікацій та стала відповідальною за інжинірингову та рекрутингову організації в Міратех на початку 2015 року.

Тоні де Сікко
Vice-President, Customer Intelligence

Тоні де Сікко отримав ступінь бакалавра в галузі управління бізнесом та магістра в галузі викладання в університеті Монклер. Маючи більш ніж 30-річний досвід лідерства у розробці та розвитку серйозних сервісних і торговельних організацій, він приєднався до Міратех в якості віце-президента США з клієнтської розвідки у квітні 2017 року. У своїй новій ролі Тоні відповідає за керівництво розвідувальною практикою. Він допоможе перетворити інструментальні знання Міратех та давнє партнерство між Genesys та Міратех у глобальну практику Genesys. Перед Міратех Тоні був віце-президентом Professional Services в Informix Software, відповідальним за загальні тренінгові, консультаційні та системні інженерні організації. Згодом він був старшим віце-президентом Professional Services в VERITAS Software. За чотири роки він розширив прибутки з 10 мільйонів до більш ніж 100 мільйонів доларів. Незадовго до приєднання до Міратех він працював віце-президентом Solutions & Consulting у Genesys, був лідером та ментором команди експертних консультантів, що забезпечувала технічну досконалість і постійно перевищувала цілі зростання доходів.

Денис Бродський
Vice-President, Employee Relations

Пан Денис Бродський набув глибокого досвіду в управлінні персоналом та стратегічному управлінні, створивши професійну кар’єру від працівника відділу кадрів і до головного спеціаліста з персоналу та члена правління з провідними міжнародними FMCG та фармацевтичними корпораціями, українськими приватними холдингами та роздрібними банками. Робоча географія охоплює Україну, Кавказ та Центральну Азію.

Пан Бродський отримав професійні знання в галузі людських ресурсів, загального менеджменту та керівництва, закінчивши різноманітні освітні програми провідних міжнародних шкіл: бізнес-школи Ashridge (Великобританія), University Chicago Booth School of Business, Columbia Business School.

Перед тим як приєднатись до Міратех пан Бродський працював невиконавчим директором та стратегічним радником провідних українських ЗМІ, фармацевтичних, логістичних та інших компаній, які будують свої глобальні операції.

Олег Сергєєв
Віце-президент, ІТ та інфраструктура

Олег Сергєєв отримав ступінь у галузі телекомунікацій та автоматизованих систем управління, а також захистив диссертацію на здобуття наукового ступіня кандидата технічних наук. Він приєднався до Міратех в 2010 році як ІТ-менеджер, а в 2014 році був призначений Директором з Інформаційних Технологій. У жовтні 2016 року він обійняв пост Віце-Президента з Інформаційних Технологій та Інфраструктури. Зараз Олег очолює функції ІТ, адміністрації та систем якості, де застосовує свої розлогі знання в організації високоефективних сервісних підрозділів, операційного управління, та управління ІТ-службами.

Регіональне Керівництво
Стюарт Кріст
Старший віце-президент, Розвиток бізнесу, Північна Америка

Стюарт Кріст є керівником з розвитку бізнесу Міратех в Північній Америці. Він має більш ніж 30-річний досвід у розвитку бізнесу та менеджменту, і займається, перш за все, підтримкою корпоративного керівництва у виконанні стратегій розвитку Міратех на американських ринках. Стюарт також є головою філій Вашингтону та Балтимору Світової організації президентів (WPO) та випускником Організації молодих президентів (YPO). Стюарт також має ступінь бакалавра з електротехніки та ступінь магістра з бізнес-адміністрування з ухилом в фінанси.

Ханіф Юнус
Західна Європа

Ханіф Юнус має ступінь бакалавра з комерції та відіграє важливу роль у програмі глобального розширення Міратех, що розпочалася у 2017 році. Він стратегічно налаштований, орієнтований на результат професіонал, який має великий досвід роботи і відіграє провідну роль у загальному регіональному рості у Великобританії та Європі. Ханіф має понад 35-річний досвід роботи на керівних посадах, головним чином у фінансовій сфері. Він ефективно керував великими регіональними бізнес-підрозділами Citibank, а також працював в Unicredit, перш ніж керувати власною компанією. Ханіф брав участь у впровадженні базових банківських систем Oracle, DWH, ERP, SAP для HR та контактних центрів для роздрібної торгівлі.

Олена Жиліч
Центральна та Східна Європа

Олена Жиліч отримала ступінь магістра з радіофізики та диплом магістра природничих наук. Вона має розлогий досвід ведення великомасштабних консалтингових проектів, у тому числі з розробки програмного забезпечення, впровадження рішень та операційних угод для провідних компаній. В 2005 році вона приєдналася до Міратех та керувала розробкою та впровадженням практики підтримки кінцевих користувачів у 157 містах. У 2015 році Міратех виграв Best European IT Outsourcing Project of the Year, у чому Олена зіграла ключову роль. В тому ж році вона стала віце-президентом з розвитку бізнесу в Європі.

Давид Ар’є
Ізраїль

Давид Ар’є має ступінь магістра з проектування електричних мереж та систем та отримав ступінь доктора філософії з екології та екологічної економіки. Давід керував ІТ-компаніями з 1999 року і приєднався до Міратех у 2015 році для розробки бізнес-стратегії, контактів з фінансовими установами, нагляду за поточними проектами та нагляду за персоналом та керівництвом нашого офісу з продажу в Тель-Авіві.

Андрій Баганіч
Словаччина

Андрій Баганіч має диплом з фізики та багатий досвід роботи в різних галузях, у тому числі виробництво, роздрібну торгівлю, видавничу справу, інвестиції, нерухомість та ІТ. Під час своєї кар’єри він працював в галузі наукових досліджень продаж, операцій, розробки та управління в міжнародних організаціях. На своїй попередній посаді він відповідав за торгівлю, законодавчі ініціативи, розвиток регіональної мережі та моніторинг та прогнозування діяльності на фондовому ринку. Він почав працювати в Міратех в 2014 році.

Стратегічні Радники
Крістоффер Вауган Груде
Норвегія

Крістоффер В. Груде є магістром з бізнесу і багато років провів як лідер, бізнес-розробник та власник, консультант, автор та викладач. Він був стратегічним радником підприємств усіх масштабів, як у громадськості, так і в приватному секторі. Зараз він є стратегічним радником Міратех в Норвегії. Крістоффер є одним із творців Goal Directed Project Management (GDPM) та співавтором однойменної книги (яка залишається бестселером кількома мовами після 30 років). GDPM є ефективним методом, який широко застосовується як стандарт у державних та приватних підприємствах та застосовується в навчальних програмах коледжів та університетів. Він також випустив декілька додаткових книг, які слугують основою для багатьох внутрішніх навчальних програм з керівництва та менеджменту.

Джозеф Нормандо
США

Джозеф Нормандо є діловим партнером Міратех з 2014 року і зараз є стратегічним радником Міратех в США. Він має більш ніж 25-річний досвід роботи в бутік-консалтингових компаніях та незалежним консультантом. Його області досконалості включають PMO, Business Intelligence, Big Data as a Service, Offshore Sourcing, Front/Middle office implementations, Compliance, eComm Surveillance, Open Source Stack, та Blockchain. Компанія Джозефа, Salem Global Partners, яка має офіси в Нью-Йорку, Лондоні та Мумбаї, надає послуги з стратегічного найму, стаффінгу та консультаційних сервісів щодо персоналу банкам, фінансовим установам, консалтинговим компаніям та постачальникам технологій. Він отримав ступінь бакалавра у коледжі Святого Міхаеля.

Готові до постійного успіху у вашій індустрії?

Зв'яжіться з нами

Готові до постійного успіху у вашій індустрії?