Підтримка користувачів

Міратех надає широкий спектр послуг в області аутсорсингу ІТ-інфраструктури. Каталог послуг охоплює більшість функцій внутрішнього ІТ – від управління ІТ-інфраструктурою і до обслуговування ПК. ІТ-підтримка користувачів на місцях перш за все розрахована на компанії, що мають територіально розподілену структуру. Підтримка може бути надана в будь-якому регіоні України.

Help Desk

  • Отримання запитів Користувачів
  • Класифікація звернень
  • Автоматизований прийом запитів від SD Замовника (інтеграція процесів SD)
  • Виконання запитів у віддаленному режимі
  • Контроль виконання запитів
  • Звіт о виконаних запитах
  • Service Desk

  • Обслуговування та усунення несправностей ПК
  • Периферійне обладнання
  • Техніка для друку
  • Мережева інфраструктура
  • Системне ПЗ
  • Ремонт та поставка обладнання
  • Логістика
  • Управління сервісом

  • Проектне управління
  • Управління ресурсами
  • Управління якістю
  • Управління доступністю
  • Управління підрядниками
  • Оцінка задоволенності Замовника
  • За експертною оцінкою сервіс, що надається Міратех, дозволяє зменшити витрати на ІТ на 20-40%

    Переваги роботи з Міратех:
    • зрілий сервісний каталог
    • гнучка модель ціноутворення
    • якість послуг гарантовано фінансовою відповідальністю постачальника згідно з договором
    • прозора звітність з наданих послуг та пов'язаних з ними витрат з можливістю відстежувати виконання SLA в реальному часі

    Ви готові до успіху?

    Зв'яжіться з нами

    Ви готові до успіху?

    >