Компанія Genesys - світовий лідер в галузі розробки програмного забезпечення для контакт-центрів, що дає можливість надання послуг багатоканальної підтримки користувачів. Міратех є партнером Genesys з 2000 року, і на сьогоднішній день з 800 інженерів Міратех більше 200 мають досвід роботи з продуктами Genesys.
Міратех надає наступні послуги, пов'язані з продуктами Genesys
• Управління ПЗ - послуги, в яких Міратех виступає в ролі адміністратора програмного забезпечення Genesys, встановленого або в хмарному сховищі, або безпосередньо на обладнанні замовника
• Впровадження - впровадження рішень для контакт-центрів «під ключ» та їх передача під управління замовника
• Впровадження та налаштування - встановлення додаткових програм, розроблених компанією Genesys або стороннім виробником, або налаштування додаткових можливостей програмного / апаратного забезпечення
• Експлуатація – повсякденний супровід продуктів Genesys
• Модернізація / тонке налаштування встановленого програмного забезпечення Genesys
• Технічна підтримка за принципом «в процесі виникнення проблем» і / або передача проблеми в вищу інстанцію служби технічної підтримки
Впровадження контакт-центру Genesys дозволить замовнику досягти наступних цілей
• Збільшення числа клієнтів, які отримали консультацію
• Зниження кількості повторюваних питань, які задають клієнти
• Зниження середнього часу обробки дзвінків
• Підвищення якості обслуговування та збільшення числа постійних клієнтів
• Оптимізація робочого часу співробітників за рахунок автоматичної обробки дзвінків, інтеграція з корпоративною базою даних та перерозподіл робочого навантаження між операторами
• Підвищення якості контролю операторів та обслуговування клієнтів
• Зниження витрат на утримання штату операторів та на спілкування з клієнтами на 20 відсотків
• Збільшення продуктивності праці на 25 відсотків
• Зменшення плинності кадрів на 35 відсотків
• Потенційне збільшення прибутку на 165 відсотків