Ідейний лідер Емілі Дреніс приєдналася до команди Genesys у компанії Міратех

12 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ, НЬЮ-ЙОРК – Міратех Груп рада вітати Емілі Дреніс у своїй команді в якості провідного спеціаліста у сфері обслуговування клієнтів. Вона відповідатиме за консалтинг стосовно рішень корпоративного рівня у компанії Міратех.

Емілі консультуватиме клієнтів Міратех, а також працюватиме над створенням карти циклу обслуговування клієнтів, стратегії успішної роботи з клієнтами та розробкою програм. Крім того, вона відповідатиме за дизайнерські рішення контакт-центрів з використанням технологій Genesys.

Емілі приєдналася до Міратех, маючи уже 20 років досвіду створення надійних програм для успішної роботи з клієнтами, адаптації бізнес-процесів для того, щоб зробити їх більш орієнтованими на клієнта, і підвищення ефективної діяльності команд з успішної роботи з клієнтами.

Будучи 64-м працівником компанії Genesys, Емілі взяла участь у неймовірній подорожі, в якій компанія з рівня стартапу виросла до лідера ринку. Вона керувала кількома багатофункціональними командами з успішної роботи з клієнтами у різних відділах та створювала різні операційні показники результативності для вимірювання рівня обслуговування клієнтів. Зовсім нещодавно Емілі працювала засновником і директором з роботи з клієнтами у Dodone Consulting Solutions.

Директор з розвитку бізнесу у Північній Америці Стюарт Кріст: «Емілі є прекрасним доповненням до команди Міратех з питань консалтингу. Її унікальні навички та перевірені досягнення підтверджують наше прагнення створити інноваційні можливості та переваги конкурентоспроможності для наших клієнтів».

Емілі: «Я не можу дочекатися того моменту, коли уже зможу скористатися своїми знаннями і досвідом у формуванні пропозицій Міратех щодо обслуговування клієнтів та сприянні їхньому майбутньому розвитку».

Ready for Success?
Let Relentless Performance Work for You! contact us

Ready for Success?

Let Relentless Performance Work for You!