12 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ, НЬЮ-ЙОРК – Міратех Груп рада вітати Емілі Дреніс у своїй команді в якості провідного спеціаліста у сфері обслуговування клієнтів. Вона відповідатиме за консалтинг стосовно рішень корпоративного рівня у компанії Міратех.
Емілі консультуватиме клієнтів Міратех, а також працюватиме над створенням карти циклу обслуговування клієнтів, стратегії успішної роботи з клієнтами та розробкою програм. Крім того, вона відповідатиме за дизайнерські рішення контакт-центрів з використанням технологій Genesys.
Емілі приєдналася до Міратех, маючи уже 20 років досвіду створення надійних програм для успішної роботи з клієнтами, адаптації бізнес-процесів для того, щоб зробити їх більш орієнтованими на клієнта, і підвищення ефективної діяльності команд з успішної роботи з клієнтами.
Будучи 64-м працівником компанії Genesys, Емілі взяла участь у неймовірній подорожі, в якій компанія з рівня стартапу виросла до лідера ринку. Вона керувала кількома багатофункціональними командами з успішної роботи з клієнтами у різних відділах та створювала різні операційні показники результативності для вимірювання рівня обслуговування клієнтів. Зовсім нещодавно Емілі працювала засновником і директором з роботи з клієнтами у Dodone Consulting Solutions.
Директор з розвитку бізнесу у Північній Америці Стюарт Кріст: «Емілі є прекрасним доповненням до команди Міратех з питань консалтингу. Її унікальні навички та перевірені досягнення підтверджують наше прагнення створити інноваційні можливості та переваги конкурентоспроможності для наших клієнтів».
Емілі: «Я не можу дочекатися того моменту, коли уже зможу скористатися своїми знаннями і досвідом у формуванні пропозицій Міратех щодо обслуговування клієнтів та сприянні їхньому майбутньому розвитку».